Translate

Kallet kjennes

KALLET KJENNES
Da jeg skrev denne sangen, laget jeg først tekst til den på Engelsk. På engelsk heter sangen "Calling counts". Men jeg kom til at jeg ville ha norsk tekst til den også. Hva som er med teksten, er at jeg vil påpeke at måte å være på ikke skal være noe krav i et samfunn, og ikke i en kultur. Ikke sant. Hva som gjelder, er kjærligheten en viser, og at en ikke gjør noe galt. Men, når der er krav til å være på en særlig måte, så blir det å gjøre galt helt galt å tenke om.

Calling counts



Noteskrivingsprogrammet spiller.
Det er fantastisk.



KALLET KJENNES

Mange vil være
helst til å ære.
Håp å erklære
danner parti.

Mange vil være
til å erklære
som en til ære
for et parti.

Veldig forskjellig
er å ha skjellig
grunn som en hellig
tro lekent i.

Veldig forskjellig,
er enhver hellig
grunn som er skjellig
tro lekent i.

Jesus, vår Fader,
vil ei se rader
når unger bader
i Guds kjærlighet.

Jesus, vår Fader,
ser ikke rader
når unger bader
i Herrens kjærlighet.

Ære da være
å være nære
Jesus, og bære
det synet som skuer.

Bading er ingen
sak, det er tingen.
Ringen og vingen
og svingen bare ler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar