Translate

Ungetunge

Fire stemmer
- hvor tre er instrumenter
Denne sangen laget jeg 7. juli 2019, og jeg laget den Engelsk, tenkte jeg, sånn for å være, et sted, men jeg visste hele tiden at jeg ville lage Norsk tekst til den også. Jeg håper dere liker den. Den er kanskje ikke så lett å få til. Men, om en av dere har en far eller en mor som kan litt noter, så kan jo han eller hun være dirigent!

Child filed



Vennligst finn notene på MuseScore her:
| her|.

UNGETUNGE

Kom til sangen, alle sammen!
En, og to, og tre, og fir.
La oss, her, i fryd og gammen,
føle vi stemmen i ungen fri blir!

Fire stemmer er vel passe.
En, og to, og tre, og fir.
Ikke kan vi i en kasse
føle vi stemmen i ungen fri blir.

Sånn som her er der en orden.
En, og to, og tre, og fir.
Vi vil sikkert i den vorden
føle vi stemmen i ungen fri blir.

Takk, Vår Herre, for musikken.
En, og to, og tre, og fir.
Vi kan her, og ei i stikken,
føle vi stemmen i ungen fri blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar